کلاس زبان ترکی اصفهان

آموزش زبان ترکی در اصفهان از جمله جذاب‌ترین دوره‌های زبان‌های خارجی است که در این شهر برگزار می‌شود. توجه داشته باشید که زبان ترکی، پنجمین زبان زنده‌ی دنیا است و تسلط بر آن برای بسیاری از افراد ضروری است؛ به‌خصوص با توجه به این نکته که کشور ما در همسایگی ترکیه قرار دارد و به همین دلیل ارتباط بین ما و ترکیه بسیار زیاد است. مجتمع آموزشی امیرکبیر، برگزار کننده‌ی کلاس زبان ترکی استانبولی در اصفهان است و شما با شرکت در دوره‌های این مرکز می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر این طبان زیبا مسلط شوید.

آموزش زبان ترکی در اصفهان و اهمیت آن

آموزش زبان ترکی در اصفهان و اهمیت آن

 

همان‌طور که در مقدمه‌ی این مطلب از وب سایت مجتمع آموزشی امیرکبیر نیز عنوان شد، زبان ترکی پنجمین زبان زنده‌ی دنیا است و ۲۲۰ میلیون نفر از ساکنین جهان، به این زبان صحبت می‌کنند. این یعنی شرکت در کلاس‌های آموزش زبان ترکی در اصفهان، پتانسیل ارتباط با این جمعیت وسیع را برای شما فراهم می‌کند. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین دلایل یادگیری زبان ترکی اشاره خواهیم کرد:

۱- ارتباط با اقتصاد شانزدهم دنیا با آموزش زبان ترکی در اصفهان

آموزش زبان ترکی در اصفهان به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با شانزدهمین اقتصاد برتر دنیا ارتباط برقرار کنید. بنابراین اگر کسب و کاری دارید که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با ترکیه ارتباط دارد و یا می‌توانید با ارتباط با این کشور، بیزینس خود را رونق دهید، آموزش زبان ترکی استانبولی اصفهان یکی از اولین کارهایی است که باید برای رسیدن به این هدف انجام دهید.

۲- فعالیت در حوزه‌ی گردشگری با آموزش زبان ترکی در اصفهان

آموزش زبان ترکی در اصفهان می‌تواند به شما کمک کند تا در حوزه‌ی گردشگری این کشور فعالیت داشته باشید. احتمالاً در خبرها شنیده‌اید که یکی از منابع مهم اقتصادی ترکیه، صنعت گردشگری است و شهروندان بسیاری از کشورها و از جمله ایران نیز در سال‌های اخیر سفرهای زیادی را به این کشور زیبا داشته‌اند. بنابراین با شرکت در کلاس زبان ترکی در اصفهان که در مجتمع آموزشی امیرکبیر برگزار می‌شود، می‌توانید در این حوزه فعالیت داشته و به درآمدهای قابل توجهی نیز دست پیدا کنید.

۳- تحصیل در ترکیه با آموزش زبان ترکی در اصفهان

آموزش زبان ترکی در اصفهان، همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا به ادامه تحصیل در این کشور بپردازید. در سال‌های اخیر، کشور ترکیه برنامه‌های بسیار جذابی را برای جذب دانشجو در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی و پزشکی تدارک دیده است. همین موضوع می‌تواند دلیل خوبی باشد تا در کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در اصفهان شرکت کرده و با تسلط بر این زبان، تحصیل خود را در این کشور ادامه دهید.

بهترین روش برای آموزش زبان ترکی در اصفهان

بهترین روش برای آموزش زبان ترکی در اصفهان

بسیاری از دانشجویانی که قصد شرکت در کلاس‌های آموزش زبان ترکی در اصفهان را دارند، به‌دنبال راهی هستند تا هر چه سریع‌تر بر این زبان مسلط شوند و به هدف خود دست پیدا کنند. اگر چه ما در دپارتمان زبان مجتمع آموزشی امیرکبیر همواره می‌کوشیم تا تمامی دانشجویان در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهارت زبانی‌شان را تقویت کنند، اما نکات زیر نیز در رسیدن به این هدف، به شما کمک خواهد کرد:

۱- مسلط شدن بر الفبای زبان ترکی

یکی از اولین اقداماتی که باید برای آموزش زبان ترکی در اصفهان انجام دهید، مسلط شدن بر الفبای ترکی است. به هر حال شما در حال یادگیری یک زبان جدید هستید و اولین قدم برای این منظور، شناخت و تسلط بر الفبای آن است. به‌عنوان یک نکته، بهتر است بدانید که الفبای ترکی و تلفظ آنها، تقریباْ مشابه با زبان انگلیسی است. بنابراین مشکل زیادی در این مرحله نخواهید داشت.

۲- حروف خاص ترکی را بشناسید

برخی از حروف خاص در ترکی وجود دارند که هم شکل آنها ممکن است برای شما ناآشنا باشد و هم احتمالاً تلفظ آنها. یکی از اقدامات مهم دیگر در فرآیند آموزش زبان ترکی استانبولی در اصفهان، این است که اولاً این حروف را بشناسید و در ثانی، تلفظ آنها را نیز به‌درستی یاد بگیرید.
حرف ǧ یکی از این موارد است. بعد از حرف که مشابه با حرف g انگلیسی است، همیشه حروف صدادار می‌آید. حالا به‌عنوان نمونه اگر بعد از این حرف u بیاید، صدای مصوت کشیده خواهد شد اما در صورتی‌که ü بیاید، باید آن را مانند حرف «y» انگلیسی تلفظ کنید.

۳- دستور زبان ترکی را خوب یاد بگیرید

سهم بزرگی از موفقیت شما در آموزش زبان ترکی استانبولی اصفهان، به یادگیری گرامر یا همان دستور زبان ترکی وابسته است. در صورتی‌که بتوانید به‌خوبی بر این مبحث مسلط شوید، می‌توانید ساختار جملات خود را به‌خوبی منظم کنید و بدین ترتیب تسلط شما بر این زبان، بسیار بالاتر خواهد رفت.

نکات مهم در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در اصفهان

نکات مهم در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در اصفهان

حالا که با اهمیت شرکت در کلاس‌های آموزش زبان ترکی در اصفهان آشنا شده‌اید، باید یکی از مراکز آموزشی را برای شرکت در دوره انتخاب کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از وب سایت مجتمع آموزشی امیرکبیر را تا پایان، با دقت بخوانید تا بتوانید بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در اصفهان را پیدا کنید:

۱- مجرب بودن مدرس دوره‌ی آموزش زبان ترکی در اصفهان

این فاکتور انقدر واضح است که شاید نباید آن را در این لیست می‌آوردیم. اما در برخی موارد مشاهده شده است که همین فاکتور به‌ظاهر بدیهی، توسط برخی از افراد در انتخاب کلاس‌های آموزش زبان ترکی در اصفهان جدی گرفته نمی‌شود. بنابراین اگر قصد دارید تا بهترین آموزشگاه زبان ترکی در اصفهان را انتخاب کنید، به مجرب بودن مدرس دوره توجه کنید.

۲- کم تعداد بودن کلاس آموزش زبان ترکی در اصفهان

یکی دیگر از موارد مهمی که در انتخاب کلاس آموزش زبان ترکی در اصفهان باید به آن توجه داشته باشید، توجه به تعداد نفراتی است که در این کلاس حضور دارند. واضح است که تعداد نفرات زیاد در کلاس، باعث می‌شود تا مدرس دوره نتواند با تمامی افراد تمرین کند و در این موارد ممکن است نتیجه‌ی دلخواهتان را از کلاس نگیرید.

۳- محیط مناسب آموزشی

تصور کنید مرکز آموزشی انتخابی شما، پر از همهمه و هیاهو باشد و یا محل برگزاری کلاس‌ها در آن از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد. آیا در این محیط می‌توان چیزی یاد گرفت؟‌ مطمئناً پاسخ شما خیر است. بنابراین یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان ترکی در اصفهان باید به آن توجه داشته باشید، محیط مناسب آموزشی است.

مجتمع آموزشی امیرکبیر این افتخار را دارد که با بهره‌گیری از بهترین اساتید و جدیدترین متدهای آموزشی، کلاس‌های آموزش زبان ترکی در اصفهان را با بالاترین کیفیت برگزار نماید. اگر قصد یادگیری این زبان مهم و زیبا را دارید، همین حالا از طریق همین صفحه ثبت نام خود را انجام دهید.

دوره مقدماتی سطح A2

آموزش زبان ترکی متوسطه سطح A2 در اصفهان

دوره پایه و مقدماتی سطح A1

آموزش زبان ترکی مقدماتی سطح A1 در اصفهان

دوره متوسطه پیشرفته سطح B2

آموزش زبان ترکی متوسطه سطح B2 در اصفهان

دوره متوسطه سطح B1

آموزش زبان ترکی متوسطه سطح B1 در اصفهان

دوره پیشرفته سطح C1 و C1+

آموزش زبان ترکی پیشرفته سطح C1 و C1+ در اصفهان

دوره های زبان ترکی به ترتیب

آموزش صفرتاصد زبان ترکی در آموزشگاه زبان امیرکبیر

شما عزیزان میتوانید با تماس با آموزشگاه و یا از طریق شماره‌های قرارگرفته در انتهای صفحه ، تمامی پرسش های خود را در زمینه کلاس آموزش ترکی با ما مطرح کنید.مشاورین ما در تمامی مراحل تحصیلی شما پشتیبان و همراه شما خواهند بود.

دورهتعداد جلسات ترمشهریه (ریال)
yeni Istanbul A1
(دو ترم)
24 جلسه، 1/5ساعته32/000/000
yeni Istanbul A2
(دو ترم)
24 جلسه، 1/5ساعته32/000/000
yeni Istanbul B1
(دو ترم)
24 جلسه، 1/5ساعته32/000/000
yeni Istanbul B2
(دو ترم)
24 جلسه، 1/5ساعته32/000/000
yeni Istanbul C1
(دو ترم)
24 جلسه، 1/5ساعته32/000/000
yeni Istanbul A1
(فشرده)
15 جلسه، 1/5ساعته42/000/000
yeni Istanbul A2
(فشرده)
15 جلسه، 1/5ساعته42/000/000
yeni Istanbul B1
(فشرده)
15 جلسه، 1/5ساعته42/000/000
yeni Istanbul B2
(فشرده)
15 جلسه، 1/5ساعته42/000/000
yeni Istanbul C1
(فشرده)
15 جلسه، 1/5ساعته42/000/000
صرفا مکالمه
(عمومی وتخصصی)
12 جلسه، 1/5ساعته20/000/000
TTC21 جلسه، 1/5ساعته85/000/000

دوره مکالمه ترکی استانبولی

جمع‌بندی نکات آموزش زبان ترکی در اصفهان

آموزش زبان ترکی در اصفهان هیچ وقت تا این حد ساده نبوده است. مجتمع آموزشی امیرکبیر با سابقه‌ای درخشان در برگزاری بیش از ۲۵۰ دوره‌ی آموزشی در شاخه‌های مختلف، حالا به میدان آمده تا شما بتوانید با خیال راحت در دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی اصفهان شرکت کنید و به هدف خود در یادگیری این زبان دست پیدا کنید.

اکنون حساب رایگان خود را ایجاد کنید و در دوره مدنظر خود ثبت نام کنید.

سؤالات متداول آموزش زبان ترکی در اصفهان

سؤالات متداول آموزش زبان ترکی در اصفهان

۱- کدام مرکز آموزشی، برگزار کننده‌ی دوره‌های آموزش زبان ترکی در اصفهان است؟

دپارتمان زبان مجتمع آموزشی امیرکبیر یکی از بهترین برگزار کننده‌های دوره‌های آموزش زبان ترکی در اصفهان است و این دوره‌ها را به‌صورت کامل و با بالاترین کیفیت برگزار می‌کند.

۲- آیا یادگیری زبان ترکی، سخت است؟

بستگی دارد! به هر حال شما در حال یادگیری یک زبان جدید هستید و این مسئله سختی‌های خاص خودش را دارد. با این حال در صورتی‌که در یک مرکز معتبر و توسط اساتید مجرب آموزش ببینید، آموزش این زبان نه تنها سخت نیست، بلکه شیرینی‌های خاص خودش را هم به شما نشان خواهد داد.

آموزش زبان ترکی در اصفهان

آموزش زبان ترکی در اصفهان : شما هم جزء عاشقان زبان ترکی هستید؟ به‌دنبال کلاس‌های آموزش زبان ترکی در اصفهان می‌گردید؟ اگر بله، این مطلب ویژه‌ی شما است!

ارائه دهنده دوره: Organization

نام ارائه دهنده دوره: مجتمع آموزشی امیرکبیر

URL ارائه دهنده دوره: https://aflc.ir/

Course Mode: Onsite

Repeat Frequency: Monthly

Course Type: پولی

امتیازدهی ویرایشگر:
10