کلاس زبان انگلیسی اصفهان

آموزش زبان اصفهان یکی از پرمتقاضی‌ترین دوره‌هایی است که در این شهر زیبا برگزار می‌شود. این روزها، احتمالاً هیچ کس را پیدا نخواهید کرد که اهمیت یادگیری زبان‌های خارجی و به‌خصوص زبان انگلیسی را قبول نداشته باشد. اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان ممکن را دارید، می‌توانید از دوره‌های زبان مجتمع آموزشی امیرکبیر استفاده کنید. در ادامه، بیشتر در این‌باره با شما صحبت خواهیم کرد.

چرا باید در دوره‌های آموزش زبان اصفهان شرکت کنیم؟

چرا باید در دوره‌های آموزش زبان اصفهان شرکت کنیم؟

شرکت در دوره‌های آموزش زبان اصفهان برای موارد مختلفی کاربرد دارد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

۱- آموزش زبان اصفهان برای مهاجرت تحصیلی

در صورتی‌که قصد مهاجرت تحصیلی داشته باشید، اولین و شاید اغراق نباشد اگر بگوییم مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، دریافت مدرک زبان است. برای این منظور باید در دوره‌های آموزش زبان اصفهان شرکت کنید تا علاوه بر تقویت دانش زبانی خود، مدرک موردنیاز خود را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

۲- آموزش زبان اصفهان برای مهاجرت کاری

در صورتی‌که بخواهید با استفاده از موقعیت کاری به خارج از کشور سفر کنید نیز باید دانش زبانی بالایی داشته باشید. توجه کنید که یکی از مهم‌ترین مواردی که آفیسر سفارت به آن توجه می‌کند، توانایی شما در استفاده از زبان انگلیسی است. بنابراین حتی اگر یک جاب آفر تایید شده نیز از یک کارفرمای خارجی داشته باشید، باید مدرک آیلتس داشته باشید تا بتوانید ویزای خود را دریافت کنید. برای این منظور می‌توانید در دوره‌های آموزش زبان اصفهان شرکت کنید.

۳- آموزش زبان اصفهان برای سفر به کشورهای دیگر

ممکن است شما جزء افرادی باشید که سفر اولویت اصلی زندگی‌تان باشد. همچنین ممکن است شغلی داشته باشید که نیاز به سفرهای خارجی متعدد داشته باشد. واضح است که در این موارد نیز باید دانش زبانی بالایی داشته باشید تا بتوانید در کشورهای خارجی با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. شرکت در کلاس‌های آموزش زبان اصفهان به شما کمک می‌کند تا به این توانایی دست پیدا کنید.

۴ نکته‌ی طلایی برای انتخاب دوره‌ی آموزش زبان اصفهان

۴ نکته ی طلایی برای انتخاب دوره ی آموزش زبان

حالا دیگر می‌دانیم که آموختن یک زبان جدید، می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت ما در تمامی حوزه‌ها داشته باشد؛ به‌خصوص اگر این زبان، انگلیسی باشد. حالا اگر در اصفهان زندگی می‌کنید، باید از دوره‌های آموزش زبان اصفهان استفاده کنید. اما کدام دوره برای شما بهتر است؟ چه نکاتی را باید در انتخاب دوره به یاد داشته باشید؟ در ادامه‌ی این مطلب از وب سایت دپارتمان زبان مجتمع آموزشی امیرکبیر، مهم‌ترین این نکات را به شما خواهیم گفت.

۱- آموزش زبان اصفهان زیر نظر اساتید مجرب

آموزش زبان اصفهان باید زیر نظر اساتید مجرب صورت گیرد. به یاد داشته باشید که یک استاد مجرب هم می‌تواند شما را نسبت به یادگیری زبان علاقمندتر کند و هم می‌تواند شما را در کوتاهترین زمان ممکن به هدفی که در نظر دارید، برساند.

۲- آموزش زبان اصفهان با تعداد فراگیران کم

یکی دیگر از موارد مهمی که برای انتخاب دوره‌ی آموزش زبان اصفهان باید به آن توجه کنید، تعداد فراگیرانی است که در کلاس حضور دارند. توجه داشته باشید که تعداد زیاد فراگیران باعث می‌شود تا مدرس دوره نتواند با تمامی دانشجویان ارتباط برقرار کند و همین مسئله می‌تواند باعث کاهش راندمان کلاس شود.

۳- آموزش زبان اصفهان در مرکز شهر

در صورتی‌که کلاس آموزش زبان اصفهان در مرکز شهر باشد، همه‌ی افراد می‌توانند به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند. این موضوع به‌خصوص در این روزها که ترافیک و پیدا کردن محل پارک از چالش‌های روزانه در اصفهان است، اهمیت بسیار زیادتری نیز پیدا کرده است.

۴- آموزش زبان اصفهان در آموزشگاه معتبر

واضح است که مجرب‌ترین اساتید، فقط با مراکز آموزشی معتبر و دارای سابقه‌ی طولانی همکاری می‌کنند. علاوه بر این، مراکز آموزشی باتجربه اصولاً می‌توانند شرایط بهتری را برای شما فراهم کنند تا بتوانید آموزش زبان اصفهان را با سرعت و کیفیت بالایی طی کنید.

آموزش زبان اصفهان در مجتمع آموزشی امیرکبیر

ما در مجتمع آموزشی امیرکبیر به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزشی در اصفهان، برگزاری دوره‌های آموزش زبان اصفهان را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در این راه از تجربه‌ای که در برگزاری دوره‌های مهندسی داشته‌ایم نیز استفاده کرده‌ایم تا بهترین دوره‌ها را برای شما برگزار کنیم.

آنچه به‌عنوان فاکتورهای مهم برای انتخای دوره‌های آموزش زبان اصفهان توضیح داده شد، همگی در مجتمع آموزشی امیرکبیر رعایت شده است. در واقع تجربه‌ای که ما قبل از این در برگزاری دوره‌های متعدد مهندسی در شاخه‌های مختلف داشتیم به ما کمک کرد تا بهترین دوره‌های آموزش زبان در اصفهان را نیز برگزار کنیم.

دوره مبتدی AMERICAN ENGLISH FILE 1

آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی (Elementary) در اصفهان

دوره پایه و مقدماتی American English file starter

آموزش زبان انگلیسی سطح مقدماتی (starter ) در اصفهان

دوره متوسطه AMERICAN ENGLISH FILE 3

آموزش زبان انگلیسی سطح متوسطه ( intermediate) در اصفهان

دوره پیش از متوسطه AMERICAN ENGLISH FILE 2

آموزش زبان انگلیسی سطح پیش از متوسطه (pre intermediate ) در اصفهان

دوره پیشرفته AMERICAN ENGLISH FILE 5

آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته ( advance) در اصفهان

دوره بعد از متوسطه AMERICAN ENGLISH FILE 4

آموزش زبان انگلیسی سطح بعد از متوسطه( upper intermediate) در اصفهان

هزینه کلاس زبان انگلیسی در اصفهان

آموزش صفرتاصد زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان امیرکبیر

شما عزیزان میتوانید با تماس با آموزشگاه و یا از طریق شماره‌های قرارگرفته در انتهای صفحه ، تمامی پرسش های خود را در زمینه کلاس آموزش انگلیسی با ما مطرح کنید.مشاورین ما در تمامی مراحل تحصیلی شما پشتیبان و همراه شما خواهند بود.

دورهتعداد جلسات ترمشهریه (ریال)
AMERICAN ENGLISH FILE STARTER (ترم اول)24 جلسه ، 1/5 ساعته22/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE STARTER (ترم دوم)24 جلسه ، 1/5 ساعته22/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 1 (ترم اول)27جلسه ، 1/5 ساعته24/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 1 (ترم دوم)27جلسه ، 1/5 ساعته24/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 2 (ترم اول)27جلسه ، 1/5 ساعته24/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 2 (ترم دوم)27جلسه ، 1/5 ساعته24/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 3 (ترم اول)30 جلسه ، 1/5 ساعته28/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 3 (ترم دوم)30 جلسه ، 1/5 ساعته28/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 4 (ترم اول)30 جلسه ، 1/5 ساعته28/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 4 (ترم دوم)30 جلسه ، 1/5 ساعته28/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 5 (ترم اول)35 جلسه ، 1/5 ساعته31/000/000
AMERICAN ENGLISH FILE 5 (ترم دوم)35 جلسه ، 1/5 ساعته31/000/000

جمع‌بندی نکات آموزش زبان در اصفهان

آموزش زبان در اصفهان از جمله دوره‌های مهمی است که تقریباً هر فردی که در این شهر زندگی می‌کند، به آن نیاز خواهد داشت. چه بخواهید مهاجرت تحصیلی داشته باشید یا مهاجرت کاری و یا حتی فقط نیاز داشته باشید تا سطح زبانم خود را ارتقا دهید، بی‌شک به آموزش زبان نیاز دارید و این همان چیزی است که در دوره‌های آموزش زبان مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان دریافت خواهید کرد.

اکنون اطلاعات خود را وارد کنید و در دوره مدنظر خود ثبت نام کنید.

سؤالات متداول در مورد آموزش زبان در اصفهان

سؤالات متداول در مورد آموزش زبان در اصفهان

۱- شرکت در دوره‌های آموزش زبان اصفهان برای چه افرادی لازم است؟

تمامی افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، افرادی که زمینه‌ی کاری‌شان به‌گونه‌ای است که نیاز به سفرهای متعد دارند و در واقع هر فردی که بخواهد دانش زبانی خود را تقویت کند، نیاز به شرکت در دوره‌های آموزش زبان در اصفهان خواهد داشت.

۲- چرا باید دوره‌های آموزش زبان اصفهان مجتمع آموزشی امیرکبیر را انتخاب کنیم؟

مجتمع آموزشی امیرکبیر سال‌ها است که در حوزه‌ی آموزش کشور فعالیت دارد و در این زمینه سوابق درخشانی را نیز کسب کرده است. حالا تمامی آن سوابق جمع شده است تا دوره‌های آموزش زبان اصفهان این مرکز، یکی از بهترین دوره‌هایی باشد که در اصفهان برگزار می‌شود. بنابراین در صورتی‌که قصد دارید تا مدرک زبان خود را در کوتاهترین زمان ممکن بگیرید، شرکت در این دوره‌ها را نباید از دست بدهید.

آموزش زبان اصفهان

آموزش زبان اصفهان :اگر در اصفهان زندگی می‌کنید و هنوز هم برای انتخاب دوره‌های آموزش زبان اصفهان مردد هستید، مجتمع آموزشی امیرکبیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ارائه دهنده دوره: Organization

نام ارائه دهنده دوره: مجتمع آموزشی امیرکبیر

URL ارائه دهنده دوره: https://aflc.ir/

Course Mode: Onsite

Repeat Frequency: Monthly

Course Type: پولی

امتیازدهی ویرایشگر:
10